ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند
Assessing the validity of brand equity constructs تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Australasian Marketing Journal قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۶ تعداد صفحات فارسی: ۱۴ کد: ۱۰۳۲۵ چکیده فارسی این مقاله اعتبار داخلی و خارجی چارچوب ارزش ویژه برند اردم و سویت (۱۹۹۸) را با استفاده از دو رویکرد مدل … ادامه خواندن ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.